חתונה אזרחית באיה נאפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

העובדה שקפריסין קרובה לישראל, וגם זולה מאד לטיסה ולשהות, הופכים אותה ליעד נופש פופולארי, שהביקוש אליו מגיע למימדי ענק בעיקר בחודשי הקיץ. אלא שקפריסין בכלל ואיה נאפה בפרט מהווים עבור ישראלים רבים המקום בו מתקיים אחד הרגעים החשובים ביותר של חייהם – החתונה שלהם, שמטבע הדברים תהיה אזרחית.

זוגות שאינם רוצים או יכולים להתחתן כדת משה בישראל עושים את דרכם לכל אורך השנה לשכנה שלנו, במטרה לחזור לארץ כשהם כבר נשואים. הנה כל מה שחשוב שתדעו על חתונות אזרחיות באיה נאפה.

אז למה קפריסין?

לא מעט סיבות הופכות את קפריסין ליעד המבוקש ביותר בקרב ישראלים המעוניינים להינשא מעבר לים. העובדה הראשונה היא שקפריסין נמצאת.. ובכן – ממש מעבר לים. מרחק הטיסה הקצר בין ישראל לשכנה שלנו בים התיכון, ועקב כך המחיר הנוח שלה, הופכים את ההגעה לאזור למומלצת. בנוסף, עלויות המחיה והשהות באיפה נאפה וברחבי קפריסין נמוכות בהחלט, כך שניתן להתפנק לפני או אחרי הטקס, ואפילו להתחיל ישר את חופשת ירח הדבש המתבקשת, ביעד רומנטי לכל הדעות.

יתרון משמעותי אחר של חתונה אזרחית באיה נאפה הוא שההליך עצמו נחשב לפשוט באופן יחסי. הבירוקרטיה הקפריסאית ידועה בכך שהיא לא נוקשה במיוחד, כך שמרגע שמצטיידים במסמכים הרלוונטיים (אליהם נגיע בהמשך) לא צפויים יותר מדי סיבוכים. המשמעות הישירה של כך היא שההליך הופך למהיר ולפשוט פי כמה ביחס ליעדים אחרים בהם ניתן להתחתן אזרחית, כך שהמסע לעבר החיים המשותפים הופך לקצר הרבה יותר.

המסמכים הנדרשים

על מנת להתחתן באיה נאפה, כמו גם בקפריסין כולה, חשוב לדאוג לטפסים הרלוונטיים מבוד מועד. המסמך החשוב הראשון הוא אישורי רווקות רשמיים (למעשה – תמצית רישום אוכלוסין), אותם ניתן להוציא בקלות ולרוב גם בחינם דרך משרד הפנים: חשוב לשים לב שאסור שיעבור פרק זמן העולה על שישה חודשים בין תאריך ההוצאה של תמצית הרישום לבין המועד המתוכנן של טק החתונה. את המסמכים האלה נדרש לתרגם לשפה האנגלית, על ידי נוטריון מוסמך, ולדאוג לשני העתקים אותם תיקחו אתכם כמובן לאיה נאפה.

עבור חלק מהאנשים, התמונה הופכת למורכבת מעט יותר. כאשר אחד מבני הזוג אינו ישראלי, האישור לגבי הרווקות שלו (או לחלופין היותו גרוש/אלמן) צריכים להיות מונפקים דרך שגרירות או נציגות מדינת המוצא שלו בישראל. גם את המסמכים האלה, מטבע הדברים, נדרש לתרגם לשפה האנגלית. על כל פנים, חשוב לשלוח את המסמכים לרשויות הקפריסאיות כשבועיים לפחות לפני מועד ההגעה המתוכנן למדינה.

לאחר שדואגים לכל המסמכים, יש לתאם עם הגורמים המחתנים – יהיו אלה בתי העיירה ביעדים השונים בקפריסין, איה נאפה במקרה הזה. הטקס עצמו מתקיים בכל ימות השבוע, למעט שבת וראשון, והוא נחשב לקצר. חשוב להגיע לטקס עם דרכונים וצילומי דרכונים. נקודה חשובה נוספת, למרות שאנחנו מניחים שבכל מקרה הייתם עושים את זה: על מנת להתחתן בקפריסין בטקס אזרחי יש צורך בטבעות נישואין.

חבילות נישואין לאיה נאפה

האפשרות להתחתן עצמאית בקפריסין קיימת גם קיימת, אם כי המציאות מראה שזוגות רבים מעדיפים דרך אחרת. הם פונים לסוכנויות אשר מלוות אותן בכל התהליך ולמעשה מבצעות בשם הלקוחות אל כל הדרוש: החל מהזמנת כרטיס טיסה, דרך מלון ועד להתנהלות מול הרשויות הקפריסאיות. הסיוע של הגורמים האלה אמנם מייקר במקצת את עלויות החתונה האזרחית בקפריסין (שגם כך לא נוטות להיות גבוהות יותר מדי), אך מונע לא מעט כאבי ראש. אם אתם לא מעוניינים להיכנס להליך הבירוקרטי של התהליך, תוכלו לשקול זאת בחיוב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן